dijous, 5 de gener del 2012

El primer europeu sortirà demà a la tele!

L'Eudald Carbonell és molt més que un simple arqueòleg: també és historiador, polític, filòsof, hostaler i actor. Quin currículum!!



Anant de cara al gra, he llegit una notícia a l'IPHES que em diu que els reis sempre ens fan un regal als més fanàtics de tot allò relacionat amb homínids de l'edat de pedra: demà dia 6 de gener de 2012 a les 22.10, a TV2 (un canal que m'atreveixo a dir que la gran majoria de lectors del blog té a la seva disposició) s'estrenarà el documental "En busca del primer europeo" una co-producció de Televisión española, i mai millor dit, Turkana films.

El documental es centrarà en allò que tant ens interessa a tots, és a dir, els orígens de la humanitat i com van arribar els primers humans a Europa, i estarà a càrrec dels comediants més divertits del planeta, entre els quals s'hi compta l'Eudald. El documental, caracteritzat pel rigor científic -diuen a la pàgina de l'IPHES- explicarà la Pre-Història en clau d'humor i d'aventura.

(informació de més a més)
: el documental ja ha rebut el premi Prisma del Bronze, (6.000 euros que esperem que l'Eudald inverteixi en projectes arcaics) i ha estat distingit pel jurat del DOCSCIENT de Roma, gràcies al seu rigor científic, acompanyat de l'entreteniment i la magnífica fotografia.

NO US EL PERDEU!! De ben segur que hi sortiran els nostres protagonistes més entranyables amb les seves viseres (jo no sé com m'ho faré, perquè últimament a casa meva s'estan començant a preocupar per la meva dèria per les coses prehistòriques que intento dissimular tant bé com puc, només sé que l'haig de veure, l'haig de veure!!!!!!!!).


Font:

http://blocs.tinet.cat/lt/blog/el-bloc-de-les-activitats-de-liphes/category/90/socialitzaci/2012/01/04/tv2-estrena-el-documental-en-busca-del-primer-europeo-coprotagonitzat-per-eudald-carbonell

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada