divendres, 8 d’abril del 2011

La-cançó-d'amor-de-l'últim-neandertal

He trobat aquesta parida per internet i he pensat que a algú molt avorrit li podria fer gràcia. A mi me n'ha fet molta, per exemple ara no puc parar de riure. L'acabo de copiar i enganxar al traductor del google, intentaré fer l'esforç de traduïr-la una mica millor, però no sé si podré perquè cada cop que hi poso la vista a sobre em pixo de riure:



Oh avantpassats! Si us plau, escolteu el meu clam.
He fet divuit estius.
Necessito una dona, però l'Evolució
Em va deixar en el fred.
aaaaaaaaaaaah és boníssim!

Jo sóc l'últim home de Neandertal.
Tinc algunes amigues
Tenen un aspecte encantador, altres em diuen, però
Són l'Homo sapiens.
yuuuuupiiiiii

M'agradaria conèixer a una noia com la mare
Amb una forma de patata rica.
Aquestes sapiens són esveltes;
No semblen estar gaire bones. ¬¬

Una dona per ser atractiva, ha de tenir
un front baix i sobresortit, crec jo
Però en aquests moments la moda femenina
són els fronts alts i plans.

la mandíbula inferior d'una dama s'ha d'enfonsar
Delicadament,
I a sota dels seus llavis, aquestes nenes tenen
Una punxeguda i espinosa "barbeta".

Un ou de banda deforma molt
?????
Que s'adapti a un crani femení.
Però les noies modernes tenen el cap tan rodonet
Com la lluna plena.

Quina desgràcia avantpassats meus! Ai,
La nostra espècie no sobreviurà.
Mai no em casaré, i jo sóc l'últim
Neanderthal viu.




I segons vostè, això és el que ens va fer guanyar la partida, doctor Arsuaga?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada